2 maj 2008

UtomHuslig Krypta i Korus {Andra KRakówBRevet}

¤¤

Godaste Sol på sig, fröken Strowskaya!!
Imorse passerade denne Herr G mitt igenom den allra mest blomstrande fåglasången han någonsin hört i ett litet skogsbryn som vederbörande. Synd vi ej möttes just då, ty jag skulle tveklöst hava druckit dina läppar ända tills er röst givit ifrån sig sin spändaste anda och ersuttit densamma med en sann pil mot det uppsprickande molnglittret. Emellertid saknas alltjämt klarhet över undran huruvida ni är min uppdragsgiverska eller ingalunda. Kanhända måste jag själv fara till de välvdigkrökta katedralerna i er stad för att få rätvinklighet i saken. Bloggen var på glad väg att bli bartblott bildbaserad nu, innan jag erinrades från din mossas dropptunga lättnad huru brev äro av outsinligaste behovet i föreliggande universum.......

Hoppas april upphörde som hon skulle
emedan mayaslöjan ej för er alltför bakom mörkret i det närmaste ljuset!!
ett par kRAmpussar eller så
Androis


¤

Inga kommentarer: