31 augusti 2007

oktolog bLOGGboken {} 9ionde ansikten


{}



eMiliaN heMifråN


Kulisserna har vidgats ännu några strimmor. Nu ser vi snart hur vi ser ut.

SUSanni inUTi

Inatt när jag låg och lyssnade på Jonlivan StaRmiRRoR så lyste trådarna till alla mina kroppsdelar.


YandrOjanO OctOplussY

How Long Is A Spiral.......
When The Web Is Made Of Time?

ingeEn längEsEn

Love's Always Deeper

Teodröm Tiderymd

Det här rymdskeppet har blivit ett hotell, ett hotell invälvt med 869 små teaterscener.

iRIK kRING

vI sEGLAR iN i vILKET rUM vI vILL oCH uPPtRÄDER eN sEKUND eLLER sJU

MARJONA ALLSINDAR

DU MENAR VI BOR I ETT JÄKLA DOCKSKÅP!?!?!!??

SUSanni inUTi

Hur jag kom in i den här kameran har jag glömt.

cisolia sinomtid

i somliga scenrum sitter ni redan på sängen och skärskådar vår överspelade entré

eMiliaN heMifråN

Ibland måste man först plocka fram dig ur biblarna eller televisorn.

iRIK kRING

eLLER uR bADrUMSsPEGELN... jA, jAG hAR fISKAT rIKLIGT mED pUBLIK uR rENA sPEGELbILDER

Teodröm Tiderymd

Emellertid - sedan vi väl skurit ut er ur era sammanhang saknar ni minne av vilka figurer ni nyss gestaltade.

YandrOjanO OctOplussY

ni trOr nOg fOrtfaranDe Det är OSS SOm ni iakTTar...!?

eMiliaN heMifråN

Det är du som är den riktiga skådespelaren.

cisolia sinomtid

jag är blott ett ljusmaterial kanske en solkatt eller en knippe skuggor

iRIK kRING

aNDRIaNGELUS bORDE gÅ nÅGON uTbILDNING fÖR aTT lÄRA sIG sKRIVA sÅDAN hÄRiNGA dIALOG

ingeEn längEsEn

Lite Mer Rinnande, Lite Mindre inRimmande

MARJONA ALLSINDAR

JA SKÖNT NÄR VI KAN KOMMUNICERA PÅ RIKTIGT!

SUSanni inUTi

friskt att hösten är på gång nu....... egentligen gillar jag inte alls sommar

Teodröm Tiderymd

Faktum är att han redan har anmält sig till en kurs i att skriva manus för film och teater.

iRIK kRING

jO sEPTEMBER äR iNsPIRATIVT sETT sOLkLART sKARPASTE mÅNADEN [äNnU hELLRE mED oRANGEgUL sKRIFT, fAST dET kAN jAG vÄL iNTE fÅ]

MARJONA ALLSINDAR

MAN SPRÄNGS AV SJUJÄVLA LUST ATT SPIRALA SIG UPPFÖR RUTSCHKANOR OCH ALLT, ARBETA MED PLANETER OCH SÅNT

eMiliaN heMifråN

Värst vad du är glad! Du har ju bara varit arg och livrädd hittills.......








{}

Inga kommentarer: