27 augusti 2007

DIVADLO SEDMcOSMos OCE(R)NIT ....... ....... ....... objev týden 34

{}



Uranus - FörvandlingsKonstnären - mitt förAndligande


ASPECTS OF ALICE
Ta Fantastika (Black Light Theatre)

[......."fragments from Wonderland"
........bland det bästa jag någonsin sett!!!!!!!.......]

http://www.youtube.com/watch?v=5Fowuhl7cn0


Merkurius - InspirationsTändaren - min förHoppning

[som dock blev en besvikelse, som i sin tur framstod som nästan befriande, ja, skrattretande klumpigt gjord, för att ha världens bästa kontext och musik att bygga på...]


YELLOW SUBMARINE
Animato (Cerne Divadlo Animato)


Jupiter - UpptäcktsResanden - min förIrrelse


"ILLUSIONS IN REALITY"
Ordinary People in The Labyrinth Of Mirrors [Zrcadlové Bludiste]


Mars - StyrkePrövaren - min förNekelse


LIFE IS LIFE
[ZIVOT JE ZIVOT]

Divadlo Metro (Black Light Theatre)


Pluto - FängelseRymmaren - min förLöselse


"(LIVING NEXT DOOR TO......) WHO THE F**K IS ALICE?!"
?? and ?? (......some kind of sudden performance......)



Saturnus - PusselLäggaren - min förStåelse


"KAFKA:ESQUE PRAGUE"
"DAS SCHLOSS ZWISCHEN SPIEGELN"
"DAS SCHWARZE BÜRO"
=meine Namen am BildSpielen u.s.w. ins Kafka Museum


Neptunus - VakenDrömmaren - min förSjunkelse


"CABARET DANCE"
some girls on some place


Venus - SkönhetsTjusaren - min förÄlskelse


DON GIOVANNI
[marionette opera on the original Opera by Mozart]
Narodni Divadlo Marionet (Nationella Marionett-Teatern)




{}

Inga kommentarer: