1 januari 2008

ur ANDRIJANOs SkapelseSkrift

¤¤¤¤¤¤¤¤







8.
.......med ens fick jag tid
ingen aning om varifrån den kom
bara koncentrerade mig.


7.
Tiden är här nu.
(jA
helt o hållet öppen)


6.

vi gick ut och gick.......
Solen åkte skridskor över molnen
svalde vi en hel TOM fotbollsplan


9.

River ned hela anslagstavlan, varenda spegelskärva
klistrar in de bästa bitarna i bok.
Nu kan jag bestämma hur det skall börja


0.
snösnö
Canada

kanske


1.
.......kommer in igen i franska inDien. Kvinnan
kravlar fram ur sin fantasi och in min filmskärm
Demona san djiAnRi anfaller mig från världens sju hörn samtidigt


2.
man kan träna aikido
du skall måla plafond
jag vill på nytt till mon nauptoli


3.
Kometen passerar med glädJESUS
står vi kvar och håller
glödkornet.




¤¤¤¤¤¤¤¤

Inga kommentarer: