27 december 2007

mina minnen i mig i mina minnen

{Lucka no 2:1:1 ur andriAngelus triangulära julkalender}



var det så att rymdhålet rusar tunnelbanan tog mig till en annan historia genom tiden åt vilket håll sitter vi tysta och fattar jag fortfarande inte sugs allt längre in i försvinnandet finns jag här i mitt minne bläddrar ni era album eller finns mitt minne här i mig ser ut att bekymra er för helt andra horisonter ifall det är båda hållen klev jag bort till luftslussen måste jag vara en Sri lanskisk docka i en tjetjensk marionett och klädde på mig alla sagoböcker vilsen i Alaska som jag någonsin öppnat tänkte jag hoppa av skeppet och simma själv minns era ansikten som ännu undrar till inget annat stjärnsystem än det jag drömde från början om jag ens kom iväg måste mitt minne bestämma sig för någonsin nu







¤}}¤{

Inga kommentarer: