13 februari 2009

ROTAT i magi ******* [Angel in the Amethyst]

Har aldrig trott på TAROT som på andra själsliga kartsystem, kanhända för att varje tolkningstillfälle syns så löst o mångtydigt sammansatt. Å andra sidan gäller det ju att göra dragningen just när man "vet" att det blir rätt...

Hursomhaver glädjer jag mig över vad vi drog igår ur sju olika lekar, för min del:




1.
"När jag uttrycker mina sanna känslor får jag kärlek o stöd från andra."


2.
Guardians of Light

3.
10 i Bägare
(=Rik familj. Öppna Baren o låt dina vätskor flöda!)

4.
Athena

"You know what to do. Trust your inner wisdom
and take appropriate action without delay!"

5.
Work of Magic
med Saint Germain
(även inkarnerad som Merlin, Bacon, Joseph (ja, Jesus far),
härstammar från Atlantis, tycks vara en riktig ÄrkeMagiker)

6.
Klöver 8
(typ Artisten som arbetar i sin studio)

7.
King of Rods
(=hög tid att lära mig visdom på Jorden, medan jag är här...)



909

Inga kommentarer: