2 september 2008

musique sur septiéme vague de neptune ....... jet'aime maintenant

music on neptune's seventh wave ....... I love now
musik på neptunus sjunde våg ....... jag älskar nu

7
7
7
7
7
7
7



la Déesse
Gudinnan
the Goddess

THIS SIDE OF THE LOOKING GLASS
[You're gone through... ...the mirror Repels me]

Peter Hammill
from Over (-77)



le Chevalier
Riddaren
the Knight

DON'T GO THERE
and/or
NO WORDS
Neil Diamond

from Home Before Dark (-08)



la Mére
Modern
the Mother

AMERICAN TUNE
[And I dreamed I was dying
And I dreamed that my soul rose unexpectedly
and looking back down on me,
smiled reassuringly]

Paul Simon
from There Goes Rhymin' Simon (-73)


and/or

MY LITTLE TOWN
[All of the colors are black
It's not that the colors aren't there

It's just imagination
they lack]


Paul Simon
from Still Crazy After All These Years (-75)



l'Enfant
Barnet
the Child

BACK IN MONKEY BUSINESS
Zillah med sin buksjungande apa Totte (-08)



le Professeur
Magistern
the Teacher

NÄRA SANNINGEN
[Ja, du lilla människa - vart är du på väg...
...Vill du inte komma så nära så att du vet!?]


Uno Svenningsson
en av mina gamla favoriter, Live i parken (-08)



la Maîtresse
Älskarinnan
the Mistress

FALLEN ANGEL (demo Remix)
Alphaville
and/or
BLAUER ENGEL (mit Schatten)
Alphaville

from Dreamscapes Box (... -84 ...)



la Magicien
Trollkarlen
the Illusionist

SALVATION
[...in my soul something's new that's very old]
and/or
KILLED BY LOVE

Alice Cooper

from Along Came a Spider (-08)



7
7
7
7
7
7
7

8


les Funambules Vivante
de Levande Lindansarna
the Living Tightrope Dancers

Ola Magnells HÖSTKÄNNING
[Bubblan Steg o Sprack
Godnatt mitt Troll!]

Pedda på café Kom
som han drog igång sedan jag tyckte Dylan-covern minde om Magnell
med delvis medsjungning av mig
ett fritt efterspel
efter konsert med min gamle magisters nutida band (som vi just missat...)

samt
Simon & Garfunkels HOMEWARD BOUND
gjorde han även den bra!




8

Inga kommentarer: